tisdag 12 juni 2018

Veckans topplista vecka 24 - Blommigt omslag


Tisdagen börjar med Veckans topplista anordnat av Johannas deckarhörna. Den här gången är temat

Bokomslag – blommigt

---------------

Jag har inte så jättemånga blommiga omslag bland mina lästa böcker men jag fick ihop fem i alla fall. Böckerna är inte listade i någon inbördes ordning och titeln är länkad till recensionen där det finns mer info om boken






1. De sju systrarna av Lucinda Riley













2. Förbjudet att visa ohämmade känslor i pensionatets entré av Mamen Sanchez











3. Midnattsrosen av Lycinda Riley












4. Sånger i skymningen av Camilla Davidsson












5. Manglade dukar och vikta servetter av Ewa Klingberg









7 kommentarer:

  1. fina vackra böcker, läst bra Manglade dukar.

    SvaraRadera
  2. Förbjudet att visa känslor... tyckte jag mycket om. Fina omslag!

    SvaraRadera
  3. Fina omslag. Jag älskar blåregnet som tittar fram på Manglade dukar.

    SvaraRadera
  4. Camilla Davidssons böcker är jag lite nyfiken på.

    SvaraRadera
  5. har bara läst Klingberg. gillar blåregn

    SvaraRadera
  6. Camilla Davidsson har ofta blommor på omslaget

    SvaraRadera
  7. Två böcker jag läst av dessa, Mamen Sanchez och Ewa Klingberg.

    SvaraRadera