lördag 16 juni 2018

Veckans bokmärke vecka 24

Vad har du mellan sidorna den här veckan? Är det senaste kvittot från ICA, ett gem från jobbet eller kanske du också alltid använder ett bokmärke? Är det inte dags att visa upp vad du använder just nu? Eller kanske du är som jag, samlar på bokmärken? Oavsett vad du använder, visa upp det! Lägg gärna en länk i kommentarerna så jag också kan se vad du har mellan sidorna.

---------------------------

Det här är nog det första jag fått med ett rec.ex



Det här är nog en av de allra första, om inte till och med det första bokmärket jag fått med ett rec.ex. Jag fick det 2013 med  Så tuktas en svinpäls av Pia F Davidson och kortet var nog egentligen inte menat som ett bokmärke men jag tyckte det fungerade hur bra som helst att använda i boken.



1 kommentar:

  1. Vilket roligt tema! Ska försöka vara med om jag har något att visa upp, vilket jag inte har denna veckan för jag läser ljudböcker och e-böcker för tillfället :)

    SvaraRadera