tisdag 2 januari 2018

3x3 under 2018


Jag var lite tveksam till om jag överhuvudtaget skulle hoppa på några utmaningar i år men så tänkte jag att det ju egentligen inte spelar någon roll om jag lyckas eller inte, försöka kan man ju alltid. Jag tänker alltså delta i 3x3 under 2018 som anordnas av Ugglan&boken. Den går ju så bra att kombinera med andra utmaningar.
Jag har jag plockat fram böcker till utmaningen och det blir

3 x Katharine Kerr (de här hann jag inte med under 2017 så de får stå kvar)
Silverdolken 
Safirringen
Draktronen

3 x Tracy Chevalier
Den blå färgen
Den sista fristaden
Oskuld och erfarenhet

3 x Deckare
Glasverandan av Ann Cleeves
Bränd himmel av Gilly MacMillan
Bortom varje rimligt tvivel av Malin Persson Giolito







4 kommentarer:

  1. Bränd himmel är bra! Glasverandan har jag oläst här hemma :)

    SvaraRadera
  2. Deckare fick även bli ett av mina teman.

    SvaraRadera
  3. fortsätter med mina gamla, inte klar

    SvaraRadera
  4. Tracy Chevalier gillar jag verkligen!

    SvaraRadera