fredag 12 januari 2018

Helgläsning vecka 02

Det är dags igen att planera för helgens läsning. Den här helgen har vi inte planerat in några aktiviteter förutom att pyssla lite här hemma. Som det ser ut så blir det alltså en tämligen händelselös helg vilket är rätt så skönt ibland. Alltså borde det bli rätt så rejält med lästid för min del och jag tänkte faktiskt i sådana fall ta och pyssla lite med bloggen också.

Trots att jag "i teorin" alltså borde få rejält med lästid så tänkte jag ta det lite lugnt i planeringen för de gånger jag tagit i, i tron att jag ska få bra med lästid, så har nånting hänt så att det blivit mindre med lästid än vanligt. Så den här gången tar jag det säkra för det osäkra.


Det jag tänkt läsa är






En modern familj av Helga Flatland
Den här har jag precis börjat på









Sanningen av Harlan Coben











Hinner jag sen läsa mer än det här så blir ingen gladare än jag, men hinner jag inte så gör det inget.

Vad ska du läsa i helgen?







2 kommentarer:

  1. Jag läser också Harlan Cohen just nu. :)

    SvaraRadera
  2. Jag ska läsa ut Den som söker av Thomas Årnefelt och sen börja på Synd av Robert Warholm :)

    SvaraRadera