fredag 5 januari 2018

Helgläsning vecka 01 2018

Så är det dags för årets första helgplanering. Den här helgen kommer vi nog att ägna mycket tid åt att plocka bort julen - de flesta prydnaderna ska plockas ner i kartonger, dukar och liknande tvättas innan de plockas ner, och så ska hela rasket upp på vinden. Så egentligen borde jag ju få ganska bra med lästid den här helgen, men så är det det här med Murphys Law. Om jag räknar med att få ordentligt med lästid så kommer nånting att hända som gör att jag inte hinner läsa nästan nånting...

Så jag hoppas hinna med att läsa













Drakviskaren av Lovisa Wistrand
Blir jag nog klar med idag











Resan tillbaka av Karina Johansson










Sanningen av Harlan Coben









Vi får väl se hur mycket jag hinner den här helgen.

Vad ska du läsa i helgen?







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar