fredag 26 januari 2018

Helgläsning vecka 4

Det är dags att planera läsningen för helgen. Den här helgen får jag nog inte jättemycket lästid som det ser ut nu.
På lördag ska vi iväg och träffa en kattuppfödare, vi är nämligen lite sugna på att skaffa en liten kompis till våra pojkar. Det här lär ta större delen av dagen så det blir inte mycket läst på lördagen.
På söndag har jag en del administrativt som jag helt enkelt måste försöka tröska igenom, och det minskar såklart lästiden också

Alltså blir det nog ganska lite läst i helgen men något ska jag nog hinna med


Det jag tänkt läsa är




De ursprungliga av Cecilia Larsson Kostenius
Läser jag just nu och jag hoppas bli klar med den ikväll.












Artemis av Andy Weir











Livet blir aldrig som man tänkt sig av Anethe Bergendal












Det ska bli intressant att se vad jag hinner med...

Vad ska du läsa i helgen?




1 kommentar:

  1. Landsförrädaren av Baldacci tänkte jag försöka läsa :)

    SvaraRadera