måndag 8 januari 2018

Sammanfattning/Utvärdering vecka 01 2018

Dags för en sammanfattning av årets första vecka. Eftersom jag räknade med att jag skulle få bra med lästid så hade jag tänkt mig att jag skulle hinna med att läsa ganska mycket. Istället kände jag mig väldigt distraherad av annat hela veckan och det störde min läsning väldigt mycket. Läslusten var det absolut inget fel på men jag hade inte ro att koncentrera mig på läsningen utan varje gång som jag satte mig ner och försökte koncentrera mig så var det något som dök upp och störde mig i läsandet. Det betyder alltså att resultatet är ganska sorgligt.


Jag läste bara en bok

Drakviskaren av Lovisa Wistrand (recension den här veckan)


Recensionerna gick det lite bättre med, jag recenserade två böcker

Storstadskärlek - Lina Forss
Hjärntvättad - Stefan Malmström

Jag köpte inga böcker trots mellandagsrea osv och det är jag stolt över

Det dök upp två böcker i brevlådan

Vågornas viskningar av Tamara McKinley
Det sjunde rummet av Erika Svernström

Det enda positiva är väl att nu kan det bara bli bättre, sämre än det här kan det inte bli.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar