måndag 15 januari 2018

Sammanfattning/Utvärdering vecka 02

Det känns som om jag äntligen kom i balans under vecka 2, jag fick mycket gjort både när det gäller läsning men också annat. Faktiskt så fick jag så mycket gjort att jag just nu är i kapp med inte bara recensionerna men också läsningen. Nu känner jag mig riktigt lättad och kan också ägna mig lite mer åt annat som behöver göras. Jag har ju kommit underfund med att det inte fungerar att ha en dag för pyssel kring bloggen utan det är bättre med ca en halvtimma per dag, men då gäller det att jag är ikapp med allt annat.
Så vecka 2 gick bra och nu är det bara att se till att vecka 3 också gör det.


Under vecka 2 läste jag ut 3 böcker


Resan tillbaka av Karina Johansson (redan recenserad, se längre ner)
Blodlokan av Louise Boije af Gennäs (recension 2018-01-16)
En modern familj av Helga Flatland (recension senare)

Jag skrev 2 recensioner och är därmed helt ikapp med recensionsskrivandet

Drakviskaren - Lovisa Wistrand 
Resan tillbaka - Karina Johansson 

Det dök upp 1 bokpaket i brevlådan

Innan snön faller av Helena Kubicek Boye

Jag köpte inte en endaste bok, trots alla erbjudanden som dök upp per mail, och det är jag stolt över. Jag måste medge att det kliade ordentligt i klickfingret emellanåt men jag är stolt över att jag klarade av att så emot frestelsen.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar