söndag 7 januari 2018

Veckoplanering vecka 02 2018

Då är det dags för veckoplanering igen. Tiden bara flyger iväg och jag tycker inte att jag hinner med nånting. Men det är nog först nu som allt börjar falla in i de vanliga rutinerna efter jul- och nyårshelgerna och det är nog mycket det som ställer till det för mig.

Jag har nästan ingenting inplanerat för kommande vecka förutom ett läkarbesök på tisdag och jag vet att jag kommer att vara fly förbannad när jag kommer hem så det lär inte bli så mycket läsning den dagen. Men resten av veckan är än så länge ledig från aktiviteter och det betyder att det borde bli ordentligt med lästid. Jag hoppas verkligen att det blir så för nu behöver jag få undan en del läsning



Det jag tänkt läsa under kommande vecka är






Sanningen av Harlan Coben













En modern familj av Helga Flatland









Blodlokan av Louise Boije af Gennäs











Vad har du tänkt dig att läsa under kommande vecka?



3 kommentarer:

  1. Ja den där tiden flyger iväg och man tycker egentligen att tiden inte räcker till någon gång tycker jag.
    Nu hoppas jag att du inte tar illa upp om jag frågar angående läkarbesök och hur du mår, det låter inte bra att du skulle bli så förbannad att läsningen skulle bli lidande.

    För min egen del så håller jag på att få bli "sjukpensionär" läkaren har skrivit ett sånt intyg till FK just nu så det ska bli intressant att se vad som händer. Sönderstressad och har varit sjukskriven av och till i ca 12 års tid pga depression, utmattningssyndrom och värk i kroppen. Fått fibriomyalgi diagnos, och de säger att det är stress som utlöst det och hjärnan (kognitivt) är jag ju inte alls med om jag inte får ta det i min egna lugna takt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ingen fara med mig, det jag blir förbannad på är alla dessa läkare på VD som är totalt inkompetenta. Det är helt åt h...e att jag som patient hela tiden måste ligga steget före och veta mer än dom, ta diskussionen och bromsa när de drar iväg åt fel håll eller t o m gör katastrofala fel. Jag är redan sjukpensionär sedan drygt 10 år.

      Radera
    2. Ska vara VC = Vårdcentralen"

      Radera