måndag 29 januari 2018

Sammanfattning/Utvärdering vecka 04

Vecka 04 var verkligen ingen bra vecka när det gäller läsning. Det var väldigt segt med läsningen och det berodde inte på att jag skulle ha haft mycket annat att göra. Snrare var det nog det att jag blev på ett eller annat sätt avbruten hela tiden och hade sen svårt att hitta tillbaka till den rätta sinnesstämningen. Att det under helgen inte skulle bli så mycket lästid visste jag men att det skulle bli så lite anade jag inte i förväg. Hela lördagen bara försvann utan att jag hann läsa nästan någonting och söndagen var inte mycket bättre. På söndagen var orsaken visserligen en helt annan, jag var helt enkelt både fysiskt och psykiskt så trött att jag var tvungen att vila så mycket som möjligt och orkade inte koncentrera mig på läsningen. Tyvärr betyder det också att en del annat som jag skulle ha gjort på söndagen inte orkades med så det får jag försöka ta itu med nu i början på veckan. Men jag hann med lite under vecka 4


Jag läste klart 2 böcker

Innan snön faller av Helena Kubicek Boye (recension den här veckan)
De ursprungliga av Cecilia Larsson Kostenius (recension den här veckan)

Jag skrev 2 recensioner

Vågornas viskningar - Tamara McKinley 
Det sjunde rummet - Erika Svernström 

Det dök upp 1 bok i brevlådan

Livet blir aldrig som man tänkt sig av Anethe Bergendahl

Och ännu en vecka har gått utan att jag köpt några böcker...jag ger mig själv en stolt klapp på axeln.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar