tisdag 2 januari 2018

Hyllvärmare 2018



Jag ska ju delta i Ugglan&bokens 3x3 under 2018 och den utmaningen går så bra att kombinera med andra utmaningar att jag bestämde mig för att också delta i hyllvärmarutmaningen som hålls av @ciccisbokblogg på Instagram. Den går ut på att man ska läsa minst 12 hyllvärmare (hyllvärmare= oläst i bokhyllan i minst ett år) under året. Jag har hyllorna fulla av hyllvärmare så den här utmaningen är perfekt för mig. Jag plockade ihop en hög med böcker som jag tänkte försöka läsa ut under året.  Men jag måste säga redan på förhand att det kan hända att det är möjligt att jag längre fram byter ut någon bok. Listan på böckerna (med inköpsdatum) finns under fliken Utmaningar 2018 och där för jag också in datum när jag läst ut boken.


Silverdolken av Katharine Kerr
Safirringen av Katharine Kerr
Draktronen av Katharine Kerr
Den blå färgen av Tracy Chevalier
Den sista fristaden av Tracy Chevalier
Oskuld och erfarenhet av Tracy Chevalier
Glasverandan av Ann Cleeves
Bränd himmel av Gilly MacMillan
Bortom varje rimligt tvivel av Malin Persson Giolito
Fyren mellan haven av M.L. Stedman
Ryssar är sådana som gillar björkar av Olga Grjasnowa
Saffransköket av Yasmin Crowther





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar