söndag 28 januari 2018

Veckoplanering vecka 5

Det är dags igen att planera för kommande veckas läsning. Vecka 5 har vi ingenting speciellt inplanerat utan den ser, än så länge, ut att bli en ganska vanlig vecka då livet lunkar på i lagom takt. Så om ingenting oförutsett händer borde jag kunna få rätt så rejält med lästid (håller tummarna!) och det är ju alltid bra. Och får jag ordentligt med egentid så tänkte jag faktiskt måla lite också, det har jag inte riktigt hunnit med den senaste tiden och jag börjar sakna lite att ta de där pauserna när man bara sitter och målar och låter tankarna flyga....

Det jag tänkt läsa under vecka 5 är






Artemis av Andy Weir














Livet blir aldrig som man tänkt sig av Anethe Bergendahl












Bränd himmel av Gilly Macmillan







Jag hoppas såklart att jag hinner lite till men det är ingenting som jag planerar för utan det får komma som en glad överraskning i sådana fall.



Vad ska du läsa under kommande vecka?









1 kommentar:

  1. Åh, Artemis.. det är så många böcker som jag vill läsa nu samtidigt. Lite jobbigt :/

    SvaraRadera