tisdag 9 januari 2018

Veckans Topplista vecka 2: Senaste böcker jag har köpt/fått/lånat hem

Det är snart dags att åka iväg till vårdcentralen på läkarbesök men innan vi åker iväg hinner jag delta i Veckans topplista som anordnas av Johannas deckarhörna. Den här veckans tema är

Senaste böcker jag har köpt/fått/lånat hem

--------------

Jag försöker låta bli att köpa böcker så de senaste jag köpt var före jul och bibliotek fungerar inte riktigt för mig och jag lånar inte av kompisar heller. Alltså får det bli en lista på de senaste rec.exen jag fått. Böckerna är inte listade i någon inbördes ordning





1. Blodlokan av Louise Boije af Gennäs












2. Det sjunde rummet av Erika Svernström












3. En modern familj av Helga Flatland












4. Sanningen av Harlan Coben














5. Vågornas viskningar av Tamara McKinley

16 kommentarer:

  1. Några böcker som vi kommer att läsa båda två. En modern familj tror jag kan vara riktigt bra.

    SvaraRadera
  2. Många som ska läsa Blodlokan ser jag, lycka till!

    SvaraRadera
  3. nya titlar, En modern familj blir jag nyfiken på.

    SvaraRadera
  4. Det sjunde rummet verkar ruggigt bra. Den skulle jag vilja läsa med yngsta dottern.

    SvaraRadera
  5. Nya titlar för mig. Trevlig läsning.

    SvaraRadera
  6. Blev inte sugen på riktigt på nån av dem - är jag dum då????

    SvaraRadera
  7. De två jag läst av Coben tidigare har varit bra :)

    SvaraRadera
  8. Det sjunde rummet verkar spännande, får väl kolla vad du tycker om den sen. :)

    SvaraRadera
  9. Blodlokan ser jag framemot, Sanningen är så bra! Det sjunde rummet är jag också nyfiken på!

    SvaraRadera
  10. Jag är ju lite sugen på Cobens bok :)

    SvaraRadera
  11. Blodlokan är jag lite nyfiken på.

    SvaraRadera
  12. Harlan Coben- det tror jag att jag ska tipsa maken om, det kan vara en bok för honom.

    SvaraRadera
  13. Blodlokan är jag lite intresserad av liksom Coben och Helga Flatland

    SvaraRadera
  14. Blir spännande att se vad du tyckte om det sjunde rummet. Den har jag också fått hem.

    SvaraRadera