söndag 14 januari 2018

Veckoplanering vecka 03

Just nu sitter jag och fryser och bara längtar efter att lägga mig under ett tjockt varmt täcke. Det är precis det jag tänker göra efter att först ha planerat läsningen för kommande vecka. Nu är alla provtagningar och läkarbesök avklarade för den här omgången och nästa runda blir inte förräns mars/april, så under kommande vecka har jag inga sådana "aktiviteter" på schemat så det bör bli en vecka då jag har ordentligt med lästid. Då gäller det bara att se till att jag inte sover bort halva dagarna som jag gjort den senaste tiden.

Jag håller tummarna för att jag hinner läsa mycket och jag har tänkt att ta itu med de här böckerna.





Sanningen av Harlan Coben
Som det ser ut nu så kan jag börja på den här boken ikväll.












Det sjunde rummet av Erika Svernström











Innan snön faller av Helena Kubicek Boye









Oavsett vad som händer i veckan så borde det inte vara några problem med att hinna med de här, eller hur?

Vad har du tänkt dig att läsa under kommande vecka?








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar