lördag 10 mars 2018

Bokreaerbjudande Akademibokhandeln

Den här helgen har Akademibokhandeln ett erbjudande, 3 för 2, på bokreaböcker för medlemmar och det kunde vi inte motstå utan åkte dit idag "bara för att titta". Självklart slutade det med att vi släpade hem ett par kassar med böcker.


Lykttändaren av Pontus Ljunghill (mitt)
Top Dogg av Jens Lapidus (mitt)
De glömda blockadbrytarna av Anders Johansson (makens)
Skuggans lag av Simon Häggström (mitt)
Två systrar av Åsne Seierstad (mitt)
Tannie Marias recept på kärlek och mord av Sally Andrew (mitt)
Den tappre soldaten Svejks äventyr under världskriget av Jaroslav Hasek (makens)
Höstvind och djupa vatten av H.-K. Rönnblom (mitt)
Rök av Dan Vyleta (makens)

Och nu får det vara stopp på bokköpshysterin...i alla fall tills rea-på-rean börjar...



1 kommentar: