måndag 19 mars 2018

Sammanfattning/Utvärdering vecka 11

Vecka 11 var inte precis en "hit" rent personligt men när det gäller böckerna så gick det bättre. Jag hade väldigt lite energi större delen av veckan och hade tankarna lite på annat håll än på läsandet och bloggandet. Ändå gick det faktiskt förvånansvärt bra med läsandet, kanske jag "flyr" in i läsandet mer när jag är lite nere. Recensionsskrivandet var väl egentligen OK, för nu när jag är ikapp uppstår ett nytt problem, jag är nämligen ovan vid att "portionera" ut recensionerna i lagom takt, men jag får väl helt enkelt lära mig.



Under vecka 11 hann jag med att

Läsa 4 böcker

Fyren mellan haven av M.L. Stedman (redan recenserad, se längre ner)
Gården vid Fårö strand av Ronnie G. Lundin (redan recenserad, se längre ner)
Caradrius av Henrik johansson (recension den här veckan)
Hotelldirektören av Rose Tillberg Mattsson (recension den här veckan)
När Madonnan återvände till San Veronica av Ingvar Hellsing Lundqvist (recension den här veckan)

Skriva 3 recensioner

Bortom varje rimligt tvivel  - Malin Persson Giolito 
Fyren mellan haven - M.L. Stedman 
Gården vid Fårö strand - Ronnie G. Lundin 

Jag fick 4 rec.ex

När Madonnan återvände till San Veronica av Ingvar Hellsing Lundqvist
München av Robert Harris
Bortom portalen II  en novellantologi
Nu är det kul igen av Karin Adelsköld och Jessika Devert

Självklart tittade jag in på rea-på-rean och då köpte jag 4 böcker

Pakten av Michelle Richmond
Sov du lilla videung av Cilla & Rolf Börjlind
Mannen mellan väggarna av Emma Ångström
Smileys 70-tal av John Le Carré

Nu är det bara att hålla tummarna att vecka 12 går lika bra.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar