lördag 24 mars 2018

Veckans bokmärke vecka 12

Vad har du mellan sidorna den här veckan? Är det senaste kvittot från ICA, ett gem från jobbet eller kanske du också alltid använder ett bokmärke? Är det inte dags att visa upp vad du använder just nu? Eller kanske du är som jag, samlar på bokmärken? Oavsett vad du använder, visa upp det! Lägg gärna en länk i kommentarerna så jag också kan se vad du har mellan sidorna.

Konstnären Ulrica Hydman Vallien avled i veckan och då passar det ju bra att visa upp ett par av hennes bokmärken som jag har.


Jag har samlat lite smått på hennes konstglas så när jag hittade de här bokmärkena på Tradera så var jag såklart tvungen att ha dem också. Jag har aldrig använt dem och kommer nog inte att göra det heller utan de läggs in i vitrinskåpet där jag har glas av henne.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar