måndag 5 mars 2018

Läslista Mars

Jag har hittills inte gjort någon läslista/TBR för  kommande månad, men nu när jag ändå håller på och provar mig fram med diverse listor som ska hjälpa mig hålla ordning på både läsandet och bloggandet, så kan jag ju också prova på att göra någon typ av läsplanering för en månad. Jag vet ju ungefär hur många böcker jag brukar läsa per månad och då kan jag planera in några böcker som jag absolut vill hinna med. Eftersom jag inte tar med alltför många böcker i planeringen så finns det utrymme för spontanitet och oförutsedda händelser ändå.

De böcker jag väldigt gärna skulle vilja hinna med under mars är





Bortom varje rimligt tvivel av Malin Persson Giolito













Silverdolken av Katharine Kerr













Sommar i det lilla bageriet på strandpromenaden av Jenny Colgan










H som i hök av Helen Macdonald








Hinner jag läsa de här så har jag fått undan två hyllvärmare och två nyinköpta och det vore inte helt fel. Så nu är det bara att hålla tummarna!



1 kommentar:

  1. Jag måste kolla vilka jag läst av Malin Persson Giolito, för hon är bra.

    SvaraRadera