söndag 25 mars 2018

Läsplanering vecka 13

Som det ser ut nu så kommer nog kommande vecka bli ganska lugn, trots att påskhelgen är nära. Eftersom vi inte firar påsk speciellt, förutom att det blir kanske lite festligare mat eftersom det är långhelg, så behöver vi inte lägga tid på någon omfattande planering och/eller storhandling och redan det är till stor hjälp. Troligtvis kommer min bror att tillbringa påskhelgen hos oss, men eftersom han redan börjat ställa in sig på att läsa en massa så blir nog en del av dagarna under påskhelgen rena läsdagar, då vi allihopa sitter och läser och tittar på tv emellanåt.

Det jag har tänkt mig att läsa den här veckan är






Täcknamn: Hilde av Kjell Ola Dahl
Läser jag just nu












Stieg Trenters Sturemordet illustrerad av Jakob Nilsson












Dödskaravanen av Mats Erasmie











Jul i det lilla bageriet på strandpromenaden av Jenny Colgan











Det där borde inte vara några problem att hinna med så förhoppningsvis hinner jag läsa någon bok till eller i alla fall börja på en till.

Vad ska du läsa under vecka 13?


2 kommentarer:

  1. Ska läsa ut Min kamp och vägen tillbaka av Tea Gärdlund och sen börja Eldnatt av Yrsa Sigurdardottir :)

    SvaraRadera
  2. Roparen av Stig Trenter tänkte jag läsa ut.

    SvaraRadera