söndag 11 mars 2018

Läsplanering vecka 11

Under kommande vecka har jag en del att sysselsätta mig med, se ett tidigare inlägg, men det är också det enda som jag har inplanerat. Sortering och arkivering tar ju inte all tid på dagarna och jag måste ju ta pauser också och då är det perfekt att ta sig en mugg te och läsa en stund. Maken jobbar så jag har egentid under fyra dagar och då räknar jag med, eller rättare sagt hoppas, att hinna med en hel del.

De jag tänkt läsa är






Gården vid Fårö strand av Ronnie G. Lundin
Har jag redan börjat på











Caradrius av Henrik Johansson













Hotelldirektören av Rose Tillberg Mattsson













Glasverandan av Ann Cleeves











Sommar i det lilla bageriet på strandpromenaden av Jenny Colgan










Vad har du tänkt dig att läsa den här veckan?

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar