lördag 3 mars 2018

Veckans bokmärke vecka 9


Vad har du mellan sidorna den här veckan? Är det senaste kvittot från ICA, ett gem från jobbet eller kanske du också alltid använder ett bokmärke? Är det inte dags att visa upp vad du använder just nu? Eller kanske du är som jag, samlar på bokmärken? Oavsett vad du använder, visa upp det! Lägg gärna en länk i kommentarerna så jag också kan se vad du har mellan sidorna.


----------------------------

Jag har precis köpt ett nytt bokmärke och det vill jag såklart visa upp. Jag var på bokrean på Akademibokhandeln i torsdags och de hade ett stort ställ med bokmärken och jag kunde inte motstå den här. Det är en National Geographics 3D-bokmärke (synd bara att 3D-effekten inte syns på fotot) och jag tycker den är så fin. Det fanns flera olika och jag var sugen på en del av de andra också så det är inte helt omöjligt att jag skaffar fler av de här bokmärkena så småningom.



1 kommentar: