söndag 18 mars 2018

Läsplanering vecka 12

Jag är nästan klar med min papperssortering och arkivering och i början av veckan går de sista dokumenten iväg så kan jag slappna av från allt det. Sen börjar arbetet med att ordna om i bokhyllorna i mitt rum så jag kan flytta dit en massa böcker som inte får plats i de övriga bokhyllorna i hushållet, men det är ingen brådska med det så jag behöver inte känna mig stressad utan gör det när jag får tid och lust. Under kommande vecka har jag inte heller speciellt mycket inplanerat så när jag väl fått undan arkiveringen så kan jag ägna mig helhjärtat åt läsningen och bloggandet. Det ska faktiskt bli riktigt skönt.

Det jag tänkt läsa den här veckan är





Sommar i det lilla bageriet på strandpromenaden av Jenny Colgan
Läser jag just nu













München av Robert Harris











Nu är det kul igen av Karin Adelsköld med Jessika Devert












Bortom portalen II - novellantologi












Vad ska du läsa under kommande vecka?




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar