fredag 9 mars 2018

Helgläsning vecka 10

Det är återigen dags att planera för helgens läsning. Jag har egentligen inget specifikt inplanerat för den här helgen, men det finns såklart en del som jag känner att jag borde göra. Det som faktiskt börjar bli viktigt att jag får undan är att rensa i mitt rum och få undan en hel massa dokument som bara ligger och tar plats. Bara jag får undan dem så kan jag ordna om i bokhyllorna i rummet och få plats med fler böcker där och det vore inte dumt. Utöver att hålla på med det så skulle jag gärna vilja besöka bokrean igen, den här helgen har ju Akademibokhandeln 3 för 2-erbjudande på reaböcker för medlemmar. Som det ser ut så borde jag ju alltså också få ganska gott om tid för läsning och det vore inte så dumt.

Det jag i sådana fall tänkt mig att läsa är






Silverdolken av Katharine Kerr
Har jag redan börjat på












Glasverandan av Ann Cleeves






Och det skulle inte vara så dumt att hinna med att i alla fall börja på









Sommar i det lilla bageriet på strandpromenaden av Jenny Colgan









Vad har du tänkt dig att läsa i helgen?





1 kommentar:

  1. Jag hoppas jag hinner börja och läsa ut Paris Passion :)

    SvaraRadera