torsdag 1 mars 2018

Bokreainköp del 3 - Akademibokhandeln och ICA

Idag åkte vi iväg till Akademibokhandeln inne i Uppsala för att kolla vad de hade för böcker. Självklart hittade vi en massa och i den här högen är de flesta mina


Mammas son Banditen av Mehdi Seyyed och Arash Raoufi (makens)
Huset vid sjön av Kate Morton (mitt)
Ekon av längtan av Tamara McKinley (mitt)
Silverapostlarna av Jan Mårtenson (mitt)
Entry Island av Peter May (mitt)
Arthur av Mikael Lindnord & Val Hudson (mitt)
I mitt främmande land (Fängelsedagboken) av Hans Fallada (makens)
Carol av Patricia Highsmith (mitt)


På hemväg skulle vi sen handla lite mat och tittade in på ICA och då slank det ner några böcker i kundkorgen.


Slutet på sommaren av Anders de la Motte (mitt)
Fartblinda av Caroline Neurath (mitt)
Columbus: de fyra resorna av Laurence Bergreen (makens)


Än så länge har det ju inte blivit så många men jag vet att vi nog kommer att köpa fler innan rean är slut.






3 kommentarer:

  1. Det var inte dåligt med böcker ni fick med er, härligt :) Inte läst någon av dem men har sett filmen Carol och den gillade jag!

    SvaraRadera
  2. Har också fått hem lite rea-böcker nu :)

    SvaraRadera