fredag 2 mars 2018

Helgläsning vecka 9

Den här helgen kommer jag inte att ha jättemycket tid till att läsa. Lördagen går bort helt eftersom vi ska på dop och det lär ta hela dagen. Resan dit tar nästan 2 timmar och sen et antal timmar där och därefter hemresa på 2 timmar. Jag vet också att det kommer att ta på mig så mycket att å kvällen lär jag inte orka annat än att ligga i soffan tills det är dags att gå och lägga sig och sova. På söndagen ska jag fylla i blanketter (med diverse bilagor) och skicka iväg dessa.Man skulle ju kunna tro att det går fort at smälla ihop det där, men vis av erfarenheten vet jag att det tar längre tid än väntat, myndigheter är pest och är inte allt exakt rätt (t o m ordalydelsen) i papprena så kommer de tillbaka som en bumerang och så får man börja om från början.

Men lite läsning hoppas jag ändå hinna med och då tänkte jag läsa




Hjärtat fullt utav dig av Aliya Dahlgren
Läser jag just nu











Is av Jakob Mjöbring










Mer tror jag knappast att jag hinner med.



Vad ska du läsa i helgen?








1 kommentar:

  1. Love hurts Deluxe och En ny tid ska jag koncentrera mig på först :)

    SvaraRadera